EN

بهترین شیرالات ایرانی و نکاتی برای خرید شیرالات

بهترین شیرالات ایرانی

بهترین شیرالات ایرانی را در این مقاله میخوایم با هم بررسی کنیم و با هم ببینیم که چرا باید از شیرالات ایرانی استفاده کرد و کیفیت های برند های مختلف رو با هم بررسی کنیم و به اون ها رتبه بدیم، پس اگر به دنبال تهیه شیرالات برای منزل شخصی خود و یا پروژه ساختمانی خود هستید این مقاله رو به هیچ عنوان از دست ندید

نکاتی که در خرید شیرالات باید به انها توجه کرد

درخرید شیرالات به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

  • شناخت مدل های مختلف شیرالات بهداشتی
  • نوع ابکاری و رنگ های مختلف
  • روکار بودن یا توکار بودن شیرآلات
  • شناخت برند سازنده
  • جنس بدنه
  • شناخت کارتریج و مغری استفاده شده در شیرالات
  • کاربری شیرالات

شیرالات ایرانی با کیفیت جهانی

همیشه توی باور ما این جمله نقش بسته که جنس خارجی از کیفیت بالاتری برخورد ، اما امروز با روی اوردن سازنده های بسیار زیاد به برند های ایرانی میبینیم که تولیدات داخلی هم کیفیت های بالایی دارند و در مقابل قیمت بسیار پایین تری به نسبت نمونه های خارجی خود دارند.

شناخت کافی از برند ها و مشخصات شیرآلات به شما کمک میکنه که بهترین خرید را داشته باشید و ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا هم در سرمایه خود صرفه جویی کنید و هم کیفیت بالایی را دارا شوید.

انواع شیرالات بهداشتی

شیر های پدالی

انواع شیرالات ایرانی شیرالات پدالی

این شیر ها مناسب فضا های عمومی است و بدون نیاز به برق و نیروی الکتریکی کار میکند. بدلیل عدم دخالت دست نسبت به بقیه شیرالات بهداشت بالاتری را داراست.

از مزایا دیگر این شیر میتوان به این نکته اشاره کرد که سرعت قطع شدن اب بعد از برداشتن پا از روی پدال خیلی بالابوده و در مصرف انرژِی صرفه جویی میشود

از معایبی که این مدل شیر دارد این است که شما توانایی تنظیم درجه دمای آب را ندارید و آب با دمای یکسان در تمام شیر ها پخش میشود.

شیر های اهرمی

 شیرالات اهرمی

این شیر ها در دو نوع ایستاده و دیواری استفاده میشوند و بیشتر در سینک های ظرفشویی و روشویی ها استفاده میشوند و مدل ایستاده انها در حمام ها. در این شیر ها از مغذی استفاده نمیشود و جای خود را به کارتریج ها داده اند. کارتریج ها خود به دو دسته پلاستیکی و سرامیکی تقسیم میشوند که نوع سرامیکی از کیفیت بالاتری برخوردار است و به علت متریال گرون تر ،قیمت بالاتری هم دارد. در بعضی از این نوع شیر چراغ های LED  استفاده شده که با توجه به دمای آب تغییر رنگ میدهد و برق خود را هم ار جریان اب تامین میکند. مواردی که در این مقاله به اون ها اشاره میکنیم به شما کمک میکنه که بهترین شیرالات ایرانی رو بشناسید.

شیر های چشمی

شیرالات چشمی

این شیر هم همانند شیر پدالی بدون ارتباط دست فعال میشود ولی با این تفاوت که این شیر با نور مادون قرمز کار میکند و انرژی خود را از برق تامین میکنند ولی مانند برادر مکانیکی خود ( شیر پدالی ) مصرف کمتری نسبت به شیر های دیگر دارد. اگر نگران این هستید که در هنگام قطع برق این شیر هم غیذ فعال میود باید بگیم که این شیر از منبع باتری هم تغذیه میکنه و زمانی که برق قطع شود به صورت اتوماتیک به روی باتری میرود. بعضی از شیر های چشمی از وبلاتور استفاده میکند و هوا را با اب ترکیب میکنند و به مقدار چشمگیری مصرف اب را کمتر میکنند.

شیر شاوری

شیرالات شاوری

این شیر نوع جدیدی از شیر ها اهرمی هست که قسمت خروجی اب این مدل قابلیت جداسازی داره و متحرک است. این شیر به شدت برای سینک های کوچیک مناسبه و امکان شستوی بهتری رو برای مصرف کننده فراهم میکنه.

معمولا طول شیر شلنگی شیرهای شاوری 90 سانتی متر است و با چرخش 360 درجه دست مصرف کننده را برای استفاده هر چه راحت تر باز میذاره.

تنها ایرادی که از این شیر ها میشه گرفت قیمت نسبتا بالاتر در برابر شیرالات دیگر است که اگر نظریه تحریریه هلدینگ شاکری را بخواهید بپرسید باید بگیم که مزایایی که این شیر برای شما فراهم میکند ارزش قیمت بالاتر را دارد.

معرفی بهترین شیرالات ایرانی

بعد از شناخت انواع شیرالات حالا وقتشه که برند های ایرانی که کیفیت هایی قابل رقابت با نمونه ها خارجی دارند رو با هم بررسی کنیم. (ترتیب قرارگیری برند ها بدون دلیل خاصی است )

1 شیرالات  کی دبلیو سی KWC

شیرالات KWC IGNDK' AH;VD

شیرالات کی دبلیو سی یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های داخلی است.برند و تجهیزات این شیر متعلق به کشور سوییس است و بسیاری از سازندگان لوکس کشور به استفاده از این شیر روی اورده اند.

قیمت این نوع شیرالات نسبت به دیگر برند های ایرانی در بازار بالاتر میباشد ولی از تنوع رنگ و محصولات بالایی هم برخوردار است.

2 شیرالات  کسری یکی از بهترین شیرالات ایرانی

شیرالات کسری

این برند از زیر مجموعه های برند ایزی پایپ است. اگر شما در صنعت ساختمان فعال باشید غیر ممکن است از ایزی پایپ اسمی نشنیده باشید. این شیر خیلی سریع در بین سازندگان ایرانی جا افتاد .  شیرالات این برند از دسته لوکس به حساب می اید . با توجه به تکنولوژی های روز و هوشمند سازی طراحی شده است و همینطور از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است. طرح های خاص و همینطور تنوع در انواع مختلف شیرالات و پشتیبانی و گارانتی خوب از ویژگی های این برند بوده. به نسبت قیمت مناسبی دارد در کنار کیفیت بالا. این برند جز یکی از بهترین شیرالات ایرانی میباشد.

3 شیرالات قهرمان

شیرالات قهرمان

قدیمی ترین  کارخانه تولید کننده شیرالات بهداشتی برند قهرمان بوده و از سال 1359 در این حوزه فعالیت میکند. برند هایی که در این لیست حضور دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند . این شیرالات هم همانند شیرالات کسری از پشتیبانی خوبی برخوردار است . همیشه در هر خریدی پشتیبانیو گارانتی به مصرف کننده احساس مطمئن بودن میدهد و در مورد این برند ها هم کاملا این حس صحیح است .

4 شیرالات راسانشیرالات راسان

بالا بودن کیفیت در این برند به علت استفاده از تجهیزات المانی و همینطور قطعات المانی در شیرالات هست . باز هم ذکر میکنیم که تمام برند های در این لیست از کیفیت بالایی برخوردار هستند . بیش از 300 نوع مدل در شیرالات این برند وجود دارد که میتونه به شما این امکان رو بده، که با قدرت انتخاب بیشتر انتخاب کنید. طراحی مدرن و طرح های مختلف برای بودجه های متفاوت از ویژگی های این برند است.

جمع بندی

به طور کلی اگر شما قصد تهیه بهترین شیرالات ایرانی برای منزل خود دارید و یا حتی سازنده هستید. شیرالات ایرانی میتونه جز پیشنهادات خوب برای شما باشد فقط باید نیاز خودتون رو بشناسید و همینطور با ویژگی های شیرالات مختلف آشنا باشید. ما در این مقاله سعی کردیم چند تا از بهترین و مورد اعتماد ترین برند ها رو به شما معرفی کنیم ولی انتخاب با شماست . برای ارتباط با ما کافیه اینجا کلیک کنید